- informaţii despre cursurile aflate in derulare şi cele viitoare le gasiţi la Noutăţi

- înscrierile la cursuri se pot face prin mail, fax sau personal la sediul CCD conform fişei de înscriere


 

Informații Publice
Persoana responsabilă pentru Legea 544/2001: Vild Theodora, tel: 0243234205, mail: ccd_ialomita@yahoo.com
Lista documentelor de interes public
Plan managerial CCD Ialomita 2024-2025
Raport anual de activitate 2020-2021
Raport anual de activitate 2021-2022
Raport anual de activitate 2022-2023
Raport anual de activitate 2023-2024
Regulament de Ordine Interioara CCD Ialomita
Situatie centralizatoare (anexa 3), Chestionar autoevaluare stadiu implementare SCIM 2024 (anexa 4.1), Situatie sintetica autoevaluare (anexa 4.2), Raport SCIM 2024 (anexa4.3)
Programul de dezvoltare SCIM al CCD ialomita pentru anul 2025
Raport privind respectarea normelor de conduita etica 2024
Raport acces informatii de interes public 2024
Raport de evaluare a implementării Legii nr.544/2001 - 2024
Raport transparenta decizionala 2024
Model reclamatie administrativa
Raport petitii 2024
Cerere tip solicitare informatii publice
Plan anual achizitii publice 2020Plan anual achizitii publice 2021Plan anual achizitii publice 2021 revizuitPlan anual achizitii publice 2022 estimatPlan anual achizitii publice 2023Plan anual achizitii publice 2024 estimat
Prevenirea și combaterea harțuirii
Ghid privind prevenirea și combaterea hărțuirii pe criteriul de sex, precum și a hărțuirii morale la locul de muncă
HOTĂRÂRE nr. 970 din 12 octombrie 2023 pentru aprobarea Metodologiei privind prevenirea și combaterea hărțuirii pe criteriul de sex, precum și a hărțuirii morale la locul de muncă
O.G. nr. 137 din 2000, republicată, cu modificările și completările ulterioare
H.G. nr. 262 din 2019 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi
Legea nr. 202 din 2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
Legea nr. 53 din 2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare
Legea nr. 286 din 2009 privind Codul penal, cu modificările și completările ulterioare
Legea învățământului preuniversitar nr. 198 din 2023 cu modificările și completările ulterioare

Venituri brute personal - art.33, legea 153/2017
- 09.2017, 03.2018, 09.2018, 03.2019, 09.2019, 03.2020, 09.2020, 03.2021, 09.2021, 03.2022, 09.2022, 03.2023, 09.2023, 03.2024, 09.2024
, 03.2025
Bilant la 30.09.2023
Cont de executie la 30.09.2023
Buget initial 2025
Declaratii avere:
- Borodea Gabriela - declaratie de avere, declaratie de interese
- Tămârjan Cristina - declaratie de avere, declaratie de interese
- Vild Theodora - declaratie de avere, declaratie de interese
- Dumitru Alexandru - declaratie de avere, declaratie de interese

Calendarul activitatilor stiintifice, metodice si culturale ale CCD Ialomita 2023-2024
Centralizatorul final, pe discipline, al cadrelor didactice care îndeplinesc funcția de metodist al Inspectoratului Școlar Județean Ialomița 2024-2025
Numar locuri metodisti pe discipline
Procedura de selecție a cadrelor didactice care vor face parte din corpul de metodiști ai Inspectoratului Școlar Județean Ialomița
Procedura operationala privind selectia formatorilor

Sondaj de percepție /satisfacție a utilizatorilor - chestionar

Comunicat de presă - Ora de Net - 27.10.2018

 

ANUNȚURI!

- 26.11.2024

  • Programare interviu  - concurs posturi experti proiect "Digitalizarea in invatamantul preuniversitar"

- 22.11.2024

  • Rezultatul evaluarii dosarelor  - concurs posturi experti proiect "Digitalizarea in invatamantul preuniversitar"

- 18.11.2024

  • Rezultatul probei de verificare a eligibilitatii administrative  - concurs posturi experti proiect "Digitalizarea in invatamantul preuniversitar"

- 07.11.2024

Casa Corpului Didactic Teleorman face înscrieri pentru participarea la programul de formare „RESURSE EDUCAŢIONALE DIGITALE: REALIZARE, UTILIZARE, EVALUARE. FORMARE NIVEL 2", este un program acreditat prin OM 3306/22.02.2022, cu 50 de ore de formare, in sistem online şi 12 credite profesionale transferabile.
Programul se adresează personalului didactic de predare din învăţământul primar şi gimnazial din regiunea Sud Muntenia.

- 04.11.2024

  • Anunt  - concurs posturi experti proiect "Digitalizarea in invatamantul preuniversitar", Anexe

- 31.10.2024

  • Rezultatul finale  - concurs posturi experti proiect "Digitalizarea in invatamantul preuniversitar"

- 31.10.2024

  • Rezultatul interviului  - concurs posturi experti proiect "Digitalizarea in invatamantul preuniversitar"

- 28.10.2024

  • Rezultatul evaluarii dosarelor  - concurs posturi experti proiect "Digitalizarea in invatamantul preuniversitar"

- 24.10.2024

  • Rezultatul probei de verificare a eligibilitatii administrative  - concurs posturi experti proiect "Digitalizarea in invatamantul preuniversitar"

- 16.10.2024

  • Anunt - concurs posturi experti proiect "Digitalizarea in invatamantul preuniversitar"

- 05.09.2023

  • Anunt - apel selectie grup tinta CREDactout
Cursul "Proiectarea și implementarea activităților de tip outdoor în Curriculumul național pentru învățământ primar și gimnazial - CREDactout. Formare nivel 1, seria 2" se desfășoară în format online, având alocate 60 de ore (24 de ore desfășurate sincron și 36 asincron, platforma online) și 20 de credite profesionale transferabile. Obiectivul principal al cursului este dezvoltarea competenţelor cadrelor didactice din învățământul primar și gimnazial de a proiecta și implementa activități de tip outdoor relevante pentru aplicarea Curriculumului național.
Cursul este gratuit și se desfășoară în perioada septembrie-octombrie 2023.

IMPORTANT!
GRUPUL ȚINTĂ va fi constituit din cadre didactice din învățământul primar și gimnazial, cu grad didactic II și certificat de formator.
Adresa grup tinta CRED ACTOUT

- 12.05.2023

  • Anunt Simpozion National ”Scoala si Viata” editia XXXIV - 2023

- 24.04.2023

  • Anunt - apel selectie grup tinta CREDactout
Cursul "Proiectarea și implementarea activităților de tip outdoor în Curriculumul național pentru învățământ primar și gimnazial - CREDactout. Formare nivel 1" se desfășoară în format online, având alocate 60 de ore (24 de ore desfășurate sincron și 36 asincron, platforma online) și 20 de credite profesionale transferabile. Obiectivul principal al cursului este dezvoltarea competenţelor cadrelor didactice din învățământul primar și gimnazial de a proiecta și implementa activități de tip outdoor relevante pentru aplicarea Curriculumului național.
Cursul este gratuit și se desfășoară în perioada mai-iunie 2023.

Link formular înscriere: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdl6R0KQaqK8nfKa3dEDNtC93mYYbM8XNg2Nxf8Ue-A8VEwXA/viewform

IMPORTANT!
GRUPUL ȚINTĂ va fi constituit din cadre didactice din învățământul primar și gimnazial, cu grad didactic II și certificat de formator.
Adresa grup tinta CRED ACTOUT

- 22.03.2023

  •    Workshop EDUCRED
             Atelierele CRED - Educatie nonformala: actori, practici, perspective
             Agenda workshop Ialomița 24 martie 2023
              

- 11.05.2022

- 18.01.2023

  • Anunt - apel selectie grup tinta RED
ANUNȚ ÎNSCRIERE CURS - "RESURSE EDUCAȚIONALE DIGITALE: REALIZARE UTILIZARE, EVALUARE. FORMARE NIVEL 2"
Avand în vedere importanța materialelor interactive în procesul de învățare pentru asigurarea calității procesului instructiv educativ, vă propunem să participați la cursurile de formare profesională contină ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2”.
Programul de formare continuă ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2”, are o durată de 50 de ore (24 ore online sincron și 26 ore online asincron) și 12 credite profesionale transferabile având ca obiectiv dezvoltarea capacității cadrelor didactice de a utiliza modelul de proiectare curriculară centrat pe competențe, exersarea abilităților digitale pentru realizarea de resurse educaționale deschise/digitale și integrarea acestora în cadrul strategiei de predare-învățare-evaluare.

Link formular înscriere: https://forms.gle/cviXoXPrTGU8vN5B7

Condiţie obligatorie pentru înscriere – să aveţi cel puţin definitivare în învăţământ.
IMPORTANT!
Pentru selectia grupului ţintă, vor avea prioritate cadrele didactice din învăţământul gimnazial, care dețin competențe digitale și care nu au participat la activitățile de formare din cadrul proiectului CRED.
Programul de formare ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare.Formare nivel 2 ” poate fi urmat o singură dată.
Seria a doua se va desfăsura în format online în perioada februarie – martie 2023.
Adresa grup tinta RED-CRED


- 18.01.2023

  • APEL SELECȚIE GRUP ȚINTĂ -  pentru perioada de formare februarie-martie 2023 

CRED-SELECȚIE GRUP ȚINTĂ  ,,Managementul implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER-CRED. Formare nivel 2"
Având în vedere Adresa ME Nr.5677/09.05.2022 privind derularea programului de formare continua ,,Managementul implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER-CRED. Formare nivel 2",  Casa Corpului Didactic Ialomița, organizează selecția directorilor și directorilor adjuncți din învățământul gimnazial și/sau primar, respectiv învățământ special care au ocupat prin concurs funcția de director sau director adjunct în județul Ialomița, având ca obiectiv principal  dezvoltarea competențelor managerilor din școli de a realiza coordonarea eficientă a implementării curriculumului național la nivelul unității de învățământ.
Link formular înscriere:
https://forms.gle/Rbsrp1kaEHgMTSUYA
Formularul se adresează directorilor și directorilor adjuncți din învățământul gimnazial și/sau primar, respectiv învățământ special care au ocupat prin concurs funcția de director sau director adjunct la concursurile organizate conform OME nr.4597/2021 și OME nr.5454/2022.
Grupul ţintă pentru judeţul Ialomița va fi constituit din directori și directori adjuncți din învățământul gimnazial și/sau primar, respectiv învățământ special care au ocupat prin concurs funcția de director sau director adjunct.
Programul de formare continuă este GRATUIT, benneficiază de 12 credite profesionale transferabile, cu durata de 50 de ore iar activitățile de formare se vor desfășura online, 25 ore online sincron și 25 ore online asincron, în perioada februarie - martie 2023.
După completarea formularului de înscriere ,,Managementul implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER-CRED. Formare nivel 2", veți fi contactat pentru a participa la programul de formare continuă la data constituirii grupei. Toate informaţiile conţinute în prezentul formular sunt confidenţiale si vor fi folosite doar în scopul proiectului.

Adresa grup tinta MANAGER-CRED



- 16.09.2022
- Tabel rezulte proba scrisa concurs

- 15.09.2022

  • Anunt - apel selectie grup tinta RED
ANUNȚ ÎNSCRIERE CURS - "RESURSE EDUCAȚIONALE DIGITALE: REALIZARE UTILIZARE, EVALUARE. FORMARE NIVEL 2"
Avand în vedere importanța materialelor interactive în procesul de învățare pentru asigurarea calității procesului instructiv educativ, vă propunem să participați la cursurile de formare profesională contină ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2”.
Programul de formare continuă ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2”, are o durată de 50 de ore (24 ore online sincron și 26 ore online asincron) și 12 credite profesionale transferabile având ca obiectiv dezvoltarea capacității cadrelor didactice de a utiliza modelul de proiectare curriculară centrat pe competențe, exersarea abilităților digitale pentru realizarea de resurse educaționale deschise/digitale și integrarea acestora în cadrul strategiei de predare-învățare-evaluare.

Link formular înscriere: https://forms.gle/cviXoXPrTGU8vN5B7

Condiţie obligatorie pentru înscriere – să aveţi cel puţin definitivare în învăţământ.
IMPORTANT!
Pentru selectia grupului ţintă, vor avea prioritate cadrele didactice din învăţământul gimnazial, care dețin competențe digitale și care nu au participat la activitățile de formare din cadrul proiectului CRED.
Programul de formare ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare.Formare nivel 2 ” poate fi urmat o singură dată.
Seria a doua se va desfăsura în format online în perioada octombrie – decembrie 2022.
Adresa grup tinta RED-CRED

- 15.09.2022

  • APEL SELECȚIE GRUP ȚINTĂ -  pentru perioada de formare mai-iulie 2022 

CRED-SELECȚIE GRUP ȚINTĂ  ,,Managementul implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER-CRED. Formare nivel 2"
Având în vedere Adresa ME Nr.5677/09.05.2022 privind derularea programului de formare continua ,,Managementul implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER-CRED. Formare nivel 2",  Casa Corpului Didactic Ialomița, organizează selecția directorilor și directorilor adjuncți din învățământul gimnazial și/sau primar, respectiv învățământ special care au ocupat prin concurs funcția de director sau director adjunct în județul Ialomița, având ca obiectiv principal  dezvoltarea competențelor managerilor din școli de a realiza coordonarea eficientă a implementării curriculumului național la nivelul unității de învățământ.

Link formular înscriere:
https://forms.gle/Rbsrp1kaEHgMTSUYA

Formularul se adresează directorilor și directorilor adjuncți din învățământul gimnazial și/sau primar, respectiv învățământ special care au ocupat prin concurs funcția de director sau director adjunct la concursurile organizate conform OME nr.4597/2021 și OME nr.5454/2022, ce va fi completat până la data de 23 septembrie 2022.
Grupul ţintă pentru judeţul Ialomița va fi constituit din directori și directori adjuncți din învățământul gimnazial și/sau primar, respectiv învățământ special care au ocupat prin concurs funcția de director sau director adjunct.

Programul de formare continuă este GRATUIT, benneficiază de 12 credite profesionale transferabile, cu durata de 50 de ore iar activitățile de formare se vor desfășura online, 25 ore online sincron și 25 ore online asincron, în perioada octombrie - decembrie 2022.

După completarea formularului de înscriere ,,Managementul implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER-CRED. Formare nivel 2", veți fi contactat pentru a participa la programul de formare continuă la data constituirii grupei. Toate informaţiile conţinute în prezentul formular sunt confidenţiale si vor fi folosite doar în scopul proiectului.

Adresa grup tinta MANAGER-CRED

- 09.09.2022

  • APEL SELECȚIE GRUP ȚINTĂ -  pentru perioada de formare septembrie-decembrie 2022 (online)
Ref.: Selecţie cadre didactice din învățământul gimnazial. 
În perioada 12.09.2022 - 22.09.2022 se va organiza selecția cadrelor didactice din învățământul gimnazial pentru a participa la cursurile de formare profesională continuă „CRED – Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – formare nivel II, învățământ gimnazial.
Selecția cadrelor didactice se va realiza fie la nivelul unității de învățământ, prin completarea unui tabel validat de către conducerea unității de învățământ, fie direct, de către cadrele didactice, prin accesarea formularului de înscriere online https://forms.gle/wcY2jz2MsZtdXMzq8
Formularul se adresează cadrelor didactice din învățământul gimnazial.
Criterii de selectie:
a. Cadru didactic în unitățile de învățământ de stat și particular acreditate, nivel gimnazial;
b. Cadru didactic titular pe post/repartizat pe durata de viabilitatate a postului/angajat pe perioada determinata (suplinitor), care să aibă cel puțin definitivarea în învăţământ;
c. Pentru selectia curenta a grupului tinta, vor avea prioritate cadrele didactice care au obtinut definitivarea in invatamant in 2020,2021 si 2022 si nu au participat la activitatile de formare in cadrul proiectului CRED
d. Consilieri din cadrul CJRAE/CMBRAE care predau în unitățile de învățământ de nivel gimnazial
e. Personal cu funcții de conducere, cadru didactic din învățământul gimnazial, care a detinut funcții de conducere în ultimii doi ani școlari:
-       directori și directori adjuncți din unități de învățământ
-       membri ai Consiliului de Administrație,
-       inspectori școlari generali/generali adjuncți/inspectori școlari de specialitate
-       personal didactic cu experiență managerială specifică în domeniul educației
Programul de formare „Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi” poate fi urmat doar o singură dată, indiferent de numărul de discipline predate.
Prin completarea acestui formular vă exprimați intenția de a urma cursul „CRED – Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi”. Veti fi contactat pentru a participa la programul de formare în momentul în care, pentru disciplina dumneavoastră, se va forma o grupă.  Toate informațiile conținute în prezentul formular sunt confidențiale și vor fi folosite doar în scopul proiectului.

         Nota ME: Cadrele didactice selectate si validate de catre conducerea unitatilor de invatamant au obligatia de a participa la cursul de formare, iar conducerea unitatilor de invatamant din care provin are obligatia sa asigure prezenta acestora la cursul de formare.
Va rugam sa cititi cu atentie adresa!

- 02.09.2022 - Anunț examen promovare personal didactic auxiliar în grade sau trepte profesionale

- 17.05.2022
  •    Workshop EDUCRED
             Atelierele CRED - Bune practici în educație 2022
             Agenda workshop Ialomița 23 mai 2022
             

- 11.05.2022
  • APEL SELECȚIE GRUP ȚINTĂ -  pentru perioada de formare mai-iulie 2022 

CRED-SELECȚIE GRUP ȚINTĂ  ,,Managementul implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER-CRED. Formare nivel 2"
Având în vedere Adresa ME Nr.5677/09.05.2022 privind derularea programului de formare continua ,,Managementul implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER-CRED. Formare nivel 2",  Casa Corpului Didactic Ialomița, organizează selecția directorilor și directorilor adjuncți din învățământul gimnazial și/sau primar, respectiv învățământ special care au ocupat prin concurs funcția de director sau director adjunct în județul Ialomița, având ca obiectiv principal  dezvoltarea competențelor managerilor din școli de a realiza coordonarea eficientă a implementării curriculumului național la nivelul unității de învățământ.

Link formular înscriere:
https://forms.gle/Rbsrp1kaEHgMTSUYA

Formularul se adresează directorilor și directorilor adjuncți din învățământul gimnazial și/sau primar, respectiv învățământ special care au ocupat prin concurs funcția de director sau director adjunct la concursurile organizate conform OME nr.4597/2021 și OME nr.5454/2022, ce va fi completat până la data de 17 mai 2022.
Grupul ţintă pentru judeţul Ialomița va fi constituit din directori și directori adjuncți din învățământul gimnazial și/sau primar, respectiv învățământ special care au ocupat prin concurs funcția de director sau director adjunct.

Programul de formare continuă este GRATUIT, benneficiază de 12 credite profesionale transferabile, cu durata de 50 de ore iar activitățile de formare se vor desfășura online, 25 ore online sincron și 25 ore online asincron, în perioada 23 mai- 31 iulie 2022.

După completarea formularului de înscriere ,,Managementul implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER-CRED. Formare nivel 2", veți fi contactat pentru a participa la programul de formare continuă la data constituirii grupei. Toate informaţiile conţinute în prezentul formular sunt confidenţiale si vor fi folosite doar în scopul proiectului.

Descarcă adresa
Descarcă Anexele

- 18.04.2022

  • APEL SELECȚIE GRUP ȚINTĂ -  pentru perioada de formare mai-iulie 2022 
Ref.: Selecţie cadre didactice din învățământul gimnazial. 
În perioada 09.05.2022 - 31.07.2022 se va organiza selecția cadrelor didactice din învățământul gimnazial pentru a participa la cursurile de formare profesională continuă „CRED – Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – formare nivel II, învățământ gimnazial.
Selecția cadrelor didactice se va realiza fie la nivelul unității de învățământ, prin completarea unui tabel validat de către conducerea unității de învățământ, fie direct, de către cadrele didactice, prin accesarea formularului de înscriere online https://forms.gle/wcY2jz2MsZtdXMzq8
Formularul se adresează cadrelor didactice din învățământul gimnazial.
Condiții pentru înscriere:
a. Cadru didactic în unitățile de învățământ de stat și particular acreditate, nivel gimnazial;
b. Cadru didactic titularpe post/repartizat pe durata de viabilitatate a postului/angajat pe perioada determinata (suplinitor), care să aibă cel puțin definitivarea în învăţământ;
c. Pentru selectia curenta a grupului tinta, vor avea prioritate cadrele didactice care au obtinut definitivarea in invatamant in 2019,2020 si 2021 si nu au participat la activitatile de formare in cadrul proiectului CRED
d. Consilieri din cadrul CJRAE/CMBRAE care predau în unitățile de învățământ de nivel gimnazial
e. Personal cu funcții de conducere, cadru didactic din învățământul gimnazial, care a detinut funcții de conducere în ultimii doi ani școlari:
-       directori și directori adjuncți din unități de învățământ
-       membri ai Consiliului de Administrație,
-       inspectori școlari generali/generali adjuncți/inspectori școlari de specialitate
-       personal didactic cu experiență managerială specifică în domeniul educației

IMPORTANT!
Grupul țintă pentru județul Ialomița va fi constituit din cadre didactice calificate din învățământul gimnazial, disciplinele:
►Limba și literatura română, ►Limba engleză, ►Limba franceză, ►Matematică, ►Fizică, ► Chimie,►Biologie, ►Istorie, ►Geografie, ►Religie,  ►TIC,  ►Educație muzicală,  ►Educație plastică,  ►Științe sociale,  ►Tehnologii
►Educatie Fizica
Programul de formare „Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi” poate fi urmat doar o singură dată, indiferent de numărul de discipline predate.
Pentru disciplinele de mai sus, seria va desfășura în perioada mai-iulie 2022 şi se va desfășura doar în format online.
Prin completarea acestui formular vă exprimați intenția de a urma cursul „CRED – Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi”. Veti fi contactat pentru a participa la programul de formare în momentul în care, pentru disciplina dumneavoastră, se va forma o grupă.  Toate informațiile conținute în prezentul formular sunt confidențiale și vor fi folosite doar în scopul proiectului.

         Nota ME: Cadrele didactice selectate si validate de catre conducerea unitatilor de invatamant au obligatia de a participa la cursul de formare, iar conducerea unitatilor de invatamant din care provin are obligatia sa asigure prezenta acestora la cursul de formare.

- 01.04.2022

APEL SELECȚIE PENTRU OCUPAREA UNOR POSTURI DE EXPERȚI, ÎN AFARA ORGANIGRAMEI, ÎN REGIUNEA SUD-MUNTENIA, PROIECT POCU, CRED, COD SMIS 2014+:118327


CASA CORPULUI DIDACTIC TELEORMAN anunţă organizarea selecţiei pentru ocuparea unor posturi de experți formare Resurse educaționale digitale pentru regiunea Sud-Muntenia, în afara organigramei, în cadrul proiectului POCU „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAŢIE DESCHiSĂ pentru toţi”- CRED Cod SMIS 2014+: 118327
https://ccd.isjtr.ro/apel-selectie-pentru-ocuparea-unor-posturi-de-experti-formare-in-afara-organigramei-in-regiunea-sud-muntenia-proiect-pocu-cred-cod-smis-2014118327-2.html

- 29.03.2022

  • Anunt - apel selectie grup tinta RED
ANUNȚ ÎNSCRIERE CURS - "RESURSE EDUCAȚIONALE DIGITALE: REALIZARE UTILIZARE, EVALUARE. FORMARE NIVEL 2"
Avand în vedere importanța materialelor interactive în procesul de învățare pentru asigurarea calității procesului instructiv educativ, vă propunem să participați la cursurile de formare profesională contină ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2”.
Programul de formare continuă ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2”, are o durată de 50 de ore (24 ore online sincron și 26 ore online asincron) și 12 credite profesionale transferabile având ca obiectiv dezvoltarea capacității cadrelor didactice de a utiliza modelul de proiectare curriculară centrat pe competențe, exersarea abilităților digitale pentru realizarea de resurse educaționale deschise/digitale și integrarea acestora în cadrul strategiei de predare-învățare-evaluare.

Link formular înscriere: https://forms.gle/cviXoXPrTGU8vN5B7

Condiţie obligatorie pentru înscriere – să aveţi cel puţin definitivare în învăţământ.
IMPORTANT!
Grupul ţintă pentru judeţul Ialomița va fi constituit din cadre didactice din învăţământul gimnazial, care dețin competențe digitale și care nu au participat la activitățile de formare din cadrul proiectului CRED.
Programul de formare ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare.Formare nivel 2 ” poate fi urmat o singură dată.
Programul de formare continuă se va desfășura în mai multe serii pe parcursul anului școlar 2021-2022.
Prima serie se va desfăsura în format online în perioada 9 mai – 27 iunie 2022.

- 10.03.2022

  • Anunt Simpozion National ”Scoala si Viata” editia XXXIII - 2022

- 17.02.2022

  • Anunt selectie pentru a deveni membru in cadrul consortiului Erasmus+, coordonat de CCD Ialomita
  • Lista scolilor admise

- 16.02.2022

Colecția RED-urilor CRED se află în permanentă creștere, motiv pentru care ne-am bucura să vă abonați la cele două canale EduCred Youtube, astfel încât să primiți notificări cu ultimele materiale dezvoltate de #TeamRED:
Primar: https://www.youtube.com/c/PrimarEDUCRED
Gimnaziu: https://www.youtube.com/c/EDUCREDGimnaziu/
Vă invităm, așadar, să descoperiți și valorificați colecția RED în CRED, să vă abonați la canalele Youtube și să completați formularul de feedback.
Odată ce ați explorat Resurse Educaționale Deschise (RED), ne puteți furniza sugestii privind utilitatea acestora, precum și informații privind modul în care elevii au răspuns la introducerea materialelor interactive în procesul de învățare. De asemenea, ne-ar ajuta recomandările dumneavoastră pentru îmbunătățirea resurselor sau date despre alte nevoi identificate la elevi, care pot fi susținute de resursele dezvoltate de experții proiectului.
Colegii noștri din echipa celor 82 de experți creatori de Resurse Educaționale Deschise (RED) ai proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED au realizat, până în prezent, 3.300 de Resurse Educaționale Deschise (RED).
Dintre acestea, 2.400 de materiale educaționale au fost deja publicate online, fiind disponibile, gratuit, oricărui cadru didactic care predă la nivelul primar sau gimnazial și nu numai
Materialele suport sunt și sunt grupate în funcție de nivelul de învățământ și disciplinele vizate.
Resursele vizează activitățile de predare-învățare-evaluare, având în vedere că sunt gândite ca materiale suport, ce pot fi integrate în activitatea de predare la clasă și/sau pot fi utilizate în activitatea de învățare individuală a elevilor.
Comunitatea noastră online vă așteaptă și pe paginile social media ale Proiectului CRED:
Facebook: https://www.facebook.com/ProiectulCRED
Instagram: https://www.instagram.com/proiectulcred/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/proiectul-cred

Cu prietenie, mulțumiri și apreciere,
Colegii din Echipa #CredInEducatie

- 03.12.2021

  • APEL SELECȚIE GRUP ȚINTĂ - pentru perioada de formare ianuarie-martie 2022
Ref.: Selecţie cadre didactice din învățământul gimnazial.
În perioada 03.12.2021 - 05.01.2022 se va organiza selecția cadrelor didactice din învățământul gimnazial pentru a participa la cursurile de formare profesională continuă „CRED – Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – formare nivel II, învățământ gimnazial.
Selecția cadrelor didactice se va realiza fie la nivelul unității de învățământ, prin completarea unui tabel validat de către conducerea unității de învățământ, fie direct, de către cadrele didactice, prin accesarea formularului de înscriere online https://forms.gle/wcY2jz2MsZtdXMzq8
Formularul se adresează cadrelor didactice din învățământul gimnazial.
Condiții pentru înscriere:
a. Cadru didactic în unitățile de învățământ de stat și particular acreditate, nivel gimnazial;
b. Cadru didactic titular/pe viabilitatea postului/suplinitor, care să aibă cel puțin definitivarea în învăţământ;
c. Personal cu funcții de conducere, cadru didactic din învățământul gimnazial, care a detinut funcții de conducere în ultimii doi ani școlari:
-       directori și directori adjuncți din unități de învățământ
-       membri ai Consiliului de Administrație,
-       inspectori școlari generali/generali adjuncți/inspectori școlari de specialitate
-       personal didactic cu experiență managerială specifică în domeniul educației
d. Consilieri din cadrul CJRAE/CMBRAE care predau în unitățile de învățământ de nivel gimnazial
Pot participa la formare și cadrele didactice care au mai puțin de 5 ani până la vârsta de pensionare.
IMPORTANT!
Grupul țintă pentru județul Ialomița va fi constituit din cadre didactice calificate din învățământul gimnazial, disciplinele:
►Limba și literatura română, ►Limba engleză, ►Limba franceză, ►Matematică, ►Fizică, ► Chimie,►Biologie, ►Istorie, ►Geografie, ►Religie,  ►TIC,  ►Educație muzicală,  ►Educație plastică,  ►Științe sociale,  ►Tehnologii

Programul de formare „Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi” poate fi urmat doar o singură dată, indiferent de numărul de discipline predate.
Pentru disciplinele de mai sus, seria va desfășura în perioada ianuarie-aprilie 2022 şi se va desfășura doar în format online.
Prin completarea acestui formular vă exprimați intenția de a urma cursul „CRED – Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi”. Veti fi contactat pentru a participa la programul de formare în momentul în care, pentru disciplina dumneavoastră, se va forma o grupă.  Toate informațiile conținute în prezentul formular sunt confidențiale și vor fi folosite doar în scopul proiectului.

- 31.10.2021

Informare privind gradul de vaccinare în rândul personalului angajat

- 13.09.2021

ANUNȚselectie participanți la programele de formare PROF I - Mentorat de carieră didactică și PROF II - Mentorat de practică pedagogică

- 24.06.2021

COMUNICAT DE PRESĂ - Atelierele CRED – Bune practici în educație

Casa Corpului Didactic Ialomița  organizează în data de 25.06.2021, la Sala Europa  a Consiliului Județean Ialomița, în intervalul orar 08.30-17.00, workshop-ul cu tema „Valorificarea activităților extracurriculare și extrașcolare în dezvoltarea competențelor elevilor”,  din seria celor 90 de evenimente „Atelierele CRED – Bune practici în educație”, în cadrul Proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” Cod SMIS 118327.
Workshop-ul va avea un caracter interactiv, fiind structurat pe tematici distincte, în care se va urmări valorificarea experienței și expertizei participanților în implementarea curriculumului național centrat pe competențe-cheie. De asemenea, formatul va facilita reflecția participanților cu privire la condițiile de transfer ale unor bune practici și la posibile arii de cooperare.
Atelierul CRED va  respecta cu strictețe reglementările legale privind prevenția în contextul epidemiologic actual.
La eveniment participă personal didactic din învățământul preuniversitar primar și gimnazial - dezvoltatori de curriculum (inclusiv în format digital), autori de manuale școlare sau de alte materiale didactice (inclusiv în format digital), reprezentanți ai partenerilor sociali, ai ONG-urilor, reprezentanți ai asociaților de părinți/sindicate, reprezentanți ai Ministerului Educației, etc.
Moderatorul acestei întâlniri va fi doamna Conf. univ. dr. Antoaneta-Firuța Tacea, director al Departamentului de Științele Educației, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București.

- 10.06.2021

Bună ziua, stimați colegi.
Comunitatea proiectului nostru, „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED, este una dinamică, aflată într-o continuă expansiune. Astfel, vom reuși să atingem toate obiectivele propuse și asumate.
Vă invităm, așadar, să analizați sau să recomandați, în comunitatea dumneavoastră profesională, anunțurile de selecție recent lansate de partenerul nostru din proiect, Unitatea de Cercetare în Educație din cadrul  Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație – CNPEE.
Selecție de experți în realizarea de ghiduri metodologice pentru nivelul primar și gimnazial - bit.ly/3iymGY2
Selecție de experți în realizarea Resurselor Educaționale Deschise - RED - bit.ly/357mLKk
Vă mulțumim și vă dorim succes.
Colegii din Comunitatea CRED

- 08.06.2021 

Bună ziua, stimați colegi.
Ne face plăcere să vă anunțăm faptul că, până la data de 13 iunie 2021, sunt deschise înscrierile în competiția „Premiile Internaționale pentru Alfabetizare UNESCO”.
Anul acesta, proiectele și programele propuse sunt solicitate să reflecte tema „Învățare incluzivă la distanță și alfabetizare digitală”.
Tema evidențiază practicile inovatoare pe care promotorii de alfabetizare le-au inițiat ca modalitate de a asigura continuitatea alfabetizării în timpul crizei COVID-19. De-a lungul pandemiei, învățarea la distanță a prezentat multe fețe și a fost susținută de soluții de înaltă și scăzută tehnologie, precum și de învățare hibridă care combina învățarea față în față.
Instituțiile publice, organizațiile neguvernamentale și persoanele care promovează alfabetizarea prin proiecte și programe sunt invitate să consulte criteriile de selecție(click pentru acces), iar în cazul în care le îndeplinesc să își exprime interesul pentru candidatură prin intermediul platformei online(click pentru acces) până la data de 13 iunie 2021, exclusiv în limbile engleză sau franceză.
Ulterior, Comisia Națională a României pentru UNESCO va selecta cele mai bune idei, care vor trebui dezvoltate de către candidați, înainte de a fi trimise către UNESCO. Nominalizările vor fi evaluate de un juriu internațional independent, compus din cinci experți, pe baza criteriilor de selecție. Pe baza recomandărilor juriului internațional, Directorul – General UNESCO va selecta finaliștii care vor fi premiați cu ocazia Zilei Internaționale a Alfabetizării, 8 septembrie.
Întrebările suplimentare pot fi adresate direct reprezentantului organizatorului, UNESCO, dna Cristina Butescu, expert CNR UNESCO, la adresa de mail cnr@cnr-unesco.ro.

Vă dorim succes!
Echipa CRED

- 24.05.2021 - Comunicat de presa CRED

- 10.03.2021 - Anunt eveniment online CRED

Bine v-am găsit, stimați colegi.

 

Ne face o deosebită plăcere să vă invităm la noua serie de evenimente online marca ”Proiectul CRED”: „Curriculum relevant, educație deschisă: un an de învățare online”

 Seria debutează miercuri, 10 martie, ora 18.30.

 La eveniment participă experți în educație, cadre didactice din mediul universitar, iar transmisiunea live, pe pagina Facebook „Proiectul CRED”, permite și interacțiunea cu publicul.

 Contextul epidemiologic din ultimul an a impus o serie de schimbări majore și, implicit, a presupus numeroase adaptări la situația întâmpinată.

 Astfel, în cazul sistemului educațional, resursele online de predare-învățare-evaluare au devenit cele mai accesibile soluții, în majoritatea cazurilor.

 Un mod de lucru nou, implementat atât de rapid, necesită însă, ulterior, studii și analize  amănunțite.

 De aceea, un colectiv, format din cadre didactice universitare și cercetători cu preocupări constante pentru inovare în educație prin utilizarea resurselor și instrumentelor digitale, a inițiat o amplă cercetare evaluativă privind desfășurarea activităților cu elevii în perioada de suspendare a activității față-în-față, în perioada martie 2020 – februarie 2021.

 Seria evenimentelor online „Curriculum relevant, educație deschisă: un an de învățare online” urmărește analizarea publică a datelor colectate și interpretate și, totodată, transmiterea unor recomandări relevante și utile, emise de profesioniști din domeniu, plecând de la rezultatele obținute.

 Având în vedere importanța și relevanța unei astfel de cercetări pentru activitatea noastră, a tuturor - atât în cadrul Proiectului CRED, cât și în alte demersuri și activități legate de sfera educațională - vă adresăm invitația de a participa la evenimentul de miercuri, 10 martie, ora 18:30, transmis în direct pe pagina Facebook „Proiectul CRED” (click pentru acces).


La cercetare au participat peste 10.000 de profesori din învățământul preuniversitar, rezultatele acesteia indicând avantajele implementării unui învățământ exclusiv online, dar și problemele întâmpinate, scopul studiului urmărind totodată identificarea și implementarea soluțiilor de optimizare.

 În realizarea studiului au fost implicați și experți în educație din cadrul proiectului nostru, „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED.

Colectivul de cercetare este format din cadre didactice universitare și cercetători de la Universitatea din București, Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Universitatea de Vest, Universitatea Babeș-Bolyai, Proiectul ”Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED, Proiectul privind Învățământul Secundar (Romania Secondary Education Project – ROSE), Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație - CNPEE.

  „Un segment important al cadrelor didactice devine mai eficient. E un proces de durată, abia început, accelerat de pandemie, și este evidentă contribuția unor proiecte mari cum este proiectul CRED, precum și aportul «extern» din acest ultim an – companii, ONG-uri, părinți. Începem să înțelegem mai bine ce se întâmplă și ce nu se întâmplă în educație, înțelegem că ne putem implica și începem să avem cu toții așteptări mai mari și mai adecvate educației secolului nostru” - conf.univ.dr. Merima Carmen Petrovici, manager al proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED.

 Participarea în număr cât mai mare a reprezentanților tuturor actorilor din sistemul educațional crește în mod exponențial posibilitatea de a găsi soluții cât mai solide, cât mai complexe și cât mai relevante la problemele identificate în cadrul cercetării.

Ne vedem, așadar, miercuri,10 martie, ora 18:30, pe pagina Facebook „Proiectul CRED”.

Până atunci, numai gânduri și toate urările noastre de succes și spor în tot ceea ce întreprindeți.

Colegii din echipa CRED

- 10.10.2019 - Anunț examen promovare personal didactic auxiliar în grade sau trepte profesionale

- 30.09.2019

        Centralizator cu cadrele didactice care vor face parte din corpul de metodisti ai ISJ Ialomita

- 13.09.2019

        Procedura de selectie a cadrelor didactice care vor face parte din corpul de metodisti ai ISJ Ialomita

- 23.08.2019

În conformitate cu nota nr. 1758/CRED/18.07.2019 privind formarea cadrelor didactice din învățământul primar în cadrul proiectului ,,Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED’’ (a se vedea atașat), Ministerul Educației Naționale, în calitate de beneficiar, în parteneriat cu Casele Corpului Didactic din județele Botoșani, Brașov, Buzău, Cluj, Olt, Teleorman, Timiș și din municipiul București, desfășoară în perioada 2 septembrie – 31 octombrie 2019 o nouă serie de formare a cadrelor didactice din învățământul primar. Formarea se derulează în cadrul programului de formare continuă ,,CRED – Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți. Formare nivel II – învățământ primar’’, program acreditat de casele corpului didactic partenere prin OM 3997/14.05.2019, având alocate 30 credite profesionale transferabile.

 Programul de formare are o durată de 120 ore,se desfășoară în sistem blended-learning (60 ore față în față și 60 ore online), și este structurat pe 3 module, astfel:

-      Modulul 1 – Un nou curriculum național pentru învățământul primar și gimnazial – conceptualizări necesare (28 ore dintre care 16 ore față în față și 12 ore online);

-      Modulul 2 – Aplicarea noului curriculum național pentru învățământul primar/gimnazial. Disciplinele de studiu din perspectiva didacticii specialității (60 ore dintre care 28 ore față în față și 32 ore online);

-      Modulul 3 – Aspecte transversale în abordarea și implementarea curriculumului național (28 ore dintre care 12 ore față în față și 16 ore online).

Pentru evaluarea finală sunt alocate 4 ore.


- 05.07.2019 - Tabel rezulte finale post contractual vacant (1/2) norma de administrator financiar II(S)

- 04.07.2019 - Tabel rezulte proba interviu post contractual vacant (1/2) norma de administrator financiar II(S)

- 02.07.2019 - Tabel rezulte proba scrisa concurs post contractual vacant (1/2) norma de administrator financiar II(S)

- 26.06.2019 - Tabel rezulte selectie dosare concurs post contractual vacant (1/2) norma de administrator financiar II(S)

- 07.06.2019 - Anunț concurs post contractual vacant (1/2) norma de administrator financiar II(S)

- Proiectul „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAŢIE DESCHISĂ pentru toţi"­ CRED, Cod SMIS 2014+: 118327, cofinanţat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 2020, Axa prioritară 6: Educaţie şi competenţe, Prioritatea de investiţii: 10.i Reducerea şi prevenirea abandonului şcolar timpuriu şi promovarea accesului egal la învăţământul preşcolar, primar şi secundar de calitate, inclusiv la parcursuri de învăţare formale, nonformale şi informale pentru reintegrarea în educaţie şi formare.

Selecție cadre didactice din învățământul primar  - Anexa 1 , Anexa 2

- 04.03.2019 Rezultat examen promovare personal didactic auxiliar în grade sau trepte profesionale

- 18.02.2019 - Anunț examen promovare personal didactic auxiliar în grade sau trepte profesionale

- 11.02.2019 - Anunt - Ora de Net


- Ministerul Educaţiei Naţionale (MEN), în calitate de beneficiar, în parteneriat cu Institutul de Ştiinţe al Educaţiei, cu Casele Corpului Didactic din judeţele Botoşani, Braşov, Buzău, Cluj, Olt,Teleorman, Timiş şi din municipiul Bucureşti, respectiv cu Inspectoratele Şcolare Judeţene Iaşi, Bihor şi Inspectoratul Şcolar al municipiului Bucureşti, implementează, în perioada 15.11.2017- 14.11.2021, proiectul „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAŢIE DESCHISĂ pentru toţi"­ CRED, Cod SMIS 2014+: 118327, cofinanţat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 2020, Axa prioritară 6: Educaţie şi competenţe, Prioritatea de investiţii: 10.i Reducerea şi prevenirea abandonului şcolar timpuriu şi promovarea accesului egal la învăţământul preşcolar, primar şi secundar de calitate, inclusiv la parcursuri de învăţare formale, nonformale şi informale pentru reintegrarea în educaţie şi formare.

Apel selectie Nr.32 CRED - Anexa 1,2

http://ccd.isjtr.ro/category/1-proiecte-resurse-umane

Corrigendum: http://ccd.isjtr.ro/corrigendum-la-apelul-de-selectie-formatori-din-data-de-09.05.2019-proiect-cred.html

Corrigendum 2: Modificare calendar depunere dosare -afișat azi, 27.05.2019


- Rezultatul probei de verificare a eligibilității administrative a concursului de selecție a experților formare în regiunea Sud-Muntenia în cadrul proiectului ”CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” - cod SMIS 2014+:118327 , 24.09.2018

- Apel selecție ocupare posturi experți regiunea Sud-Muntenia, Anexa 1 și 2

Rezultate finale la proba de verificare a eligibilitatii administrative a concursului de selecție pentru ocuparea posturilor de experți în regiunea sud-muntenia, in afara organigramei

http://ccd.isjtr.ro/rezultate-finale-la-proba-de-verificare-a-eligibilitatii-administrative-a-concursului-de-selecie-pentru-ocuparea-posturilor-de-experi-in-regiunea-sud-muntenia-in-afara-organigramei.html


- Adresa MENCȘ referitoare la APELUL pentru selecția profesorilor în grupurile de lucru pentru elaborarea curriculumului pentru disciplinele/domeniile de studiu obligatorii din învățământul gimnazial


- Cadrele didactice participante la programele de formare din cadrul Proiectului POSDRU ID 137603 ”Formarea profesională a cadrelor didactice din învățământul preprimar și primar din mediul rural în sprijinul formării de competențe cheie relavante la elevi”, beneficiar Casa Corpului Didactic ”Simion Mehedinți” Vrancea, pot ridica atestatele de formare continuă, începând cu data de 13.10.2015, de la sediul CCD Ialomița.

- Cadrele didactice participante la programul de formare ”Euromanager Școlar” (perioada 2011-2014), care se regăsesc în tabelul atașat, pot ridica atestatele de formare continuă, începând cu data de 26.10.2015, de la sediul CCD Ialomița.

Lista participanților la
programul de formare ”Euromanager Școlar”

- Casa Corpului Didactic Ialomița anunță cadrele didactice care au absolvit cursul ”Metodist”, în anul școlar 2013-2014, că pot ridica certificatele de absolvire, de la sediul CCD Ialomița, după următorul program:
    Luni-Joi, între orele 10.00-16.30
    Vineri,     între orele 10.00-14.00
Lista nominală se găsește Aici.

- Cadrele didactice participante la cursurile acreditate ”Managementul educației și orientarea spre o carieră de succes” și ”Competențe de comunicare, prevenție și intervenție în cazul violenței școlare”, desfășurate de perioada 18.10.2014-23.11.2014, pot ridica atestatele de formare continuă, de la sediul CCD Ialomița, după următorul program:
    Luni - Joi    10-16.30
    Vineri          09-14.00
                                                        
Lista nominală se găsește Aici și Aici.


             



 

 

 

 

 

 

 

Ultima modificare

14.04.2025

   
Drept de autor  © 2006 Casa Corpului Didactic Ialomiţa

Toate drepturile rezervate

Web concept: Neagu Gabriel Ionuţ