![]() |
![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
||||||||||
|
Informații Publice
Persoana
responsabilă pentru Legea 544/2001: Vild Theodora, tel:
0243234205,
mail: ccd_ialomita@yahoo.comLista documentelor de interes public Plan managerial CCD Ialomita 2024-2025 Raport anual de activitate 2020-2021 Raport anual de activitate 2021-2022 Raport anual de activitate 2022-2023 Raport anual de activitate 2023-2024 Regulament de Ordine Interioara CCD Ialomita Situatie centralizatoare (anexa 3), Chestionar autoevaluare stadiu implementare SCIM 2024 (anexa 4.1), Situatie sintetica autoevaluare (anexa 4.2), Raport SCIM 2024 (anexa4.3) Programul de dezvoltare SCIM al CCD ialomita pentru anul 2025 Raport privind respectarea normelor de conduita etica 2024 Raport acces informatii de interes public 2024 Raport de evaluare a implementării Legii nr.544/2001 - 2024 Raport transparenta decizionala 2024 Model reclamatie administrativa Raport petitii 2024 Cerere tip solicitare informatii publice Plan anual achizitii publice 2020, Plan anual achizitii publice 2021, Plan anual achizitii publice 2021 revizuit, Plan anual achizitii publice 2022 estimat, Plan anual achizitii publice 2023, Plan anual achizitii publice 2024 estimat Prevenirea și combaterea harțuirii Ghid privind prevenirea și combaterea hărțuirii pe criteriul de sex, precum și a hărțuirii morale la locul de muncă HOTĂRÂRE nr. 970 din 12 octombrie 2023 pentru aprobarea Metodologiei privind prevenirea și combaterea hărțuirii pe criteriul de sex, precum și a hărțuirii morale la locul de muncă O.G. nr. 137 din 2000, republicată, cu modificările și completările ulterioare H.G. nr. 262 din 2019 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi Legea nr. 202 din 2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare Legea nr. 53 din 2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare Legea nr. 286 din 2009 privind Codul penal, cu modificările și completările ulterioare Legea învățământului preuniversitar nr. 198 din 2023 cu modificările și completările ulterioare Venituri brute personal - art.33, legea 153/2017 - 09.2017, 03.2018, 09.2018, 03.2019, 09.2019, 03.2020, 09.2020, 03.2021, 09.2021, 03.2022, 09.2022, 03.2023, 09.2023, 03.2024, 09.2024, 03.2025 Bilant la 30.09.2023 Cont de executie la 30.09.2023 Buget initial 2025 Declaratii avere: - Borodea Gabriela - declaratie de avere, declaratie de interese - Tămârjan Cristina - declaratie de avere, declaratie de interese - Vild Theodora - declaratie de avere, declaratie de interese - Dumitru Alexandru - declaratie de avere, declaratie de interese Calendarul activitatilor stiintifice, metodice si culturale ale CCD Ialomita 2023-2024 Centralizatorul final, pe discipline, al cadrelor didactice care îndeplinesc funcția de metodist al Inspectoratului Școlar Județean Ialomița 2024-2025 Numar locuri metodisti pe discipline Procedura de selecție a cadrelor didactice care vor face parte din corpul de metodiști ai Inspectoratului Școlar Județean Ialomița Procedura operationala privind selectia formatorilor Sondaj de percepție /satisfacție a utilizatorilor - chestionar Comunicat de presă - Ora de Net - 27.10.2018
ANUNȚURI!
- 26.11.2024
- 22.11.2024
- 18.11.2024
- 07.11.2024
Casa
Corpului Didactic Teleorman face înscrieri pentru participarea la
programul de formare „RESURSE EDUCAŢIONALE DIGITALE: REALIZARE,
UTILIZARE, EVALUARE. FORMARE NIVEL 2", este un program acreditat prin
OM 3306/22.02.2022, cu 50 de ore de formare, in sistem online şi 12
credite profesionale transferabile. - 04.11.2024 - 31.10.2024
- 31.10.2024
- 28.10.2024
- 24.10.2024
- 16.10.2024
- 05.09.2023
Cursul este gratuit și se desfășoară în perioada septembrie-octombrie 2023. IMPORTANT! GRUPUL ȚINTĂ va fi constituit din cadre didactice din învățământul primar și gimnazial, cu grad didactic II și certificat de formator. Adresa grup tinta CRED ACTOUT - 12.05.2023
-
24.04.2023
Cursul este gratuit și se desfășoară în perioada mai-iunie 2023. Link formular înscriere: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdl6R0KQaqK8nfKa3dEDNtC93mYYbM8XNg2Nxf8Ue-A8VEwXA/viewform IMPORTANT! GRUPUL ȚINTĂ va fi constituit din cadre didactice din învățământul primar și gimnazial, cu grad didactic II și certificat de formator. Adresa grup tinta CRED ACTOUT -
22.03.2023
Agenda workshop Ialomița 24 martie 2023 ![]() - 11.05.2022 -
18.01.2023
Avand în vedere importanța materialelor interactive în procesul de învățare pentru asigurarea calității procesului instructiv educativ, vă propunem să participați la cursurile de formare profesională contină ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2”. Programul de formare continuă ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2”, are o durată de 50 de ore (24 ore online sincron și 26 ore online asincron) și 12 credite profesionale transferabile având ca obiectiv dezvoltarea capacității cadrelor didactice de a utiliza modelul de proiectare curriculară centrat pe competențe, exersarea abilităților digitale pentru realizarea de resurse educaționale deschise/digitale și integrarea acestora în cadrul strategiei de predare-învățare-evaluare. Link formular înscriere: https://forms.gle/cviXoXPrTGU8vN5B7 Condiţie obligatorie pentru înscriere – să aveţi cel puţin definitivare în învăţământ. IMPORTANT! Pentru selectia grupului ţintă, vor avea prioritate cadrele didactice din învăţământul gimnazial, care dețin competențe digitale și care nu au participat la activitățile de formare din cadrul proiectului CRED. Programul de formare ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare.Formare nivel 2 ” poate fi urmat o singură dată. Seria a doua se va desfăsura în format online în perioada februarie – martie 2023. Adresa grup tinta RED-CRED - 18.01.2023
CRED-SELECȚIE
GRUP
ȚINTĂ ,,Managementul
implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER-CRED.
Formare nivel 2" Adresa grup tinta MANAGER-CRED - 16.09.2022 - Tabel rezulte proba scrisa concurs -
15.09.2022
Avand în vedere importanța materialelor interactive în procesul de învățare pentru asigurarea calității procesului instructiv educativ, vă propunem să participați la cursurile de formare profesională contină ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2”. Programul de formare continuă ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2”, are o durată de 50 de ore (24 ore online sincron și 26 ore online asincron) și 12 credite profesionale transferabile având ca obiectiv dezvoltarea capacității cadrelor didactice de a utiliza modelul de proiectare curriculară centrat pe competențe, exersarea abilităților digitale pentru realizarea de resurse educaționale deschise/digitale și integrarea acestora în cadrul strategiei de predare-învățare-evaluare. Link formular înscriere: https://forms.gle/cviXoXPrTGU8vN5B7 Condiţie obligatorie pentru înscriere – să aveţi cel puţin definitivare în învăţământ. IMPORTANT! Pentru selectia grupului ţintă, vor avea prioritate cadrele didactice din învăţământul gimnazial, care dețin competențe digitale și care nu au participat la activitățile de formare din cadrul proiectului CRED. Programul de formare ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare.Formare nivel 2 ” poate fi urmat o singură dată. Seria a doua se va desfăsura în format online în perioada octombrie – decembrie 2022. Adresa grup tinta RED-CRED
- 15.09.2022
CRED-SELECȚIE
GRUP
ȚINTĂ ,,Managementul
implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER-CRED.
Formare nivel 2" Adresa grup tinta MANAGER-CRED -
09.09.2022
Ref.: Selecţie cadre didactice din
învățământul gimnazial.
În perioada 12.09.2022 -
22.09.2022 se
va organiza selecția cadrelor didactice din învățământul gimnazial
pentru a participa la cursurile de formare profesională continuă „CRED
– Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – formare nivel
II, învățământ gimnazial.
Selecția
cadrelor didactice se va realiza fie
la nivelul unității de învățământ, prin completarea unui
tabel validat de către conducerea unității de învățământ, fie direct, de către
cadrele didactice, prin accesarea formularului de înscriere
online https://forms.gle/wcY2jz2MsZtdXMzq8
Formularul se adresează cadrelor didactice din învățământul gimnazial. Criterii de selectie: a. Cadru didactic în unitățile de învățământ de stat și particular acreditate, nivel gimnazial; b. Cadru didactic titular pe post/repartizat pe durata de viabilitatate a postului/angajat pe perioada determinata (suplinitor), care să aibă cel puțin definitivarea în învăţământ; c.
Pentru selectia curenta a grupului tinta, vor avea prioritate cadrele
didactice care au obtinut definitivarea in invatamant in 2020,2021 si
2022 si nu au participat la activitatile de formare in cadrul
proiectului CRED
d. Consilieri din cadrul CJRAE/CMBRAE care predau în unitățile de învățământ de nivel gimnazial e. Personal
cu funcții de conducere, cadru didactic din învățământul gimnazial,
care a detinut funcții de conducere în ultimii doi ani școlari:
- directori și directori adjuncți din unități de învățământ - membri ai Consiliului de Administrație, - inspectori școlari generali/generali adjuncți/inspectori școlari de specialitate - personal didactic cu experiență managerială specifică în domeniul educației Programul
de formare „Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi” poate
fi urmat doar o singură dată, indiferent de numărul de discipline
predate.
Prin
completarea acestui formular vă exprimați intenția de a urma cursul
„CRED – Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi”. Veti fi
contactat pentru a participa la programul de formare în momentul în
care, pentru disciplina dumneavoastră, se va forma o grupă.
Toate
informațiile conținute în prezentul formular sunt confidențiale și vor
fi folosite doar în scopul proiectului.
Nota ME: Cadrele didactice
selectate si
validate de catre conducerea unitatilor de invatamant au obligatia de a
participa la cursul de formare, iar conducerea unitatilor de invatamant
din care provin are obligatia sa asigure prezenta acestora la cursul de
formare.
Va
rugam sa cititi cu
atentie adresa!
- 02.09.2022 - Anunț examen promovare personal didactic auxiliar în grade sau trepte profesionale - 17.05.2022
Agenda workshop Ialomița 23 mai 2022 ![]() - 11.05.2022
CRED-SELECȚIE
GRUP
ȚINTĂ ,,Managementul
implementării eficiente a curriculumului național. MANAGER-CRED.
Formare nivel 2" Descarcă
adresa - 18.04.2022
Ref.: Selecţie cadre didactice din
învățământul gimnazial.
În perioada 09.05.2022 -
31.07.2022 se
va organiza selecția cadrelor didactice din învățământul gimnazial
pentru a participa la cursurile de formare profesională continuă „CRED
– Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – formare nivel
II, învățământ gimnazial.
Selecția
cadrelor didactice se va realiza fie
la nivelul unității de învățământ, prin completarea unui
tabel validat de către conducerea unității de învățământ, fie direct, de către
cadrele didactice, prin accesarea formularului de înscriere
online https://forms.gle/wcY2jz2MsZtdXMzq8
Formularul se adresează cadrelor didactice din învățământul gimnazial. Condiții pentru înscriere: a. Cadru didactic în unitățile de învățământ de stat și particular acreditate, nivel gimnazial; b. Cadru didactic titularpe post/repartizat pe durata de viabilitatate a postului/angajat pe perioada determinata (suplinitor), care să aibă cel puțin definitivarea în învăţământ; c.
Pentru selectia curenta a grupului tinta, vor avea prioritate cadrele
didactice care au obtinut definitivarea in invatamant in 2019,2020 si
2021 si nu au participat la activitatile de formare in cadrul
proiectului CRED
d. Consilieri din cadrul CJRAE/CMBRAE care predau în unitățile de învățământ de nivel gimnazial e. Personal
cu funcții de conducere, cadru didactic din învățământul gimnazial,
care a detinut funcții de conducere în ultimii doi ani școlari:
- directori și directori adjuncți din unități de învățământ - membri ai Consiliului de Administrație, - inspectori școlari generali/generali adjuncți/inspectori școlari de specialitate - personal didactic cu experiență managerială specifică în domeniul educației IMPORTANT! Grupul țintă pentru județul Ialomița va fi constituit din cadre didactice calificate din învățământul gimnazial, disciplinele: ►Limba și literatura română, ►Limba engleză, ►Limba franceză, ►Matematică, ►Fizică, ► Chimie,►Biologie, ►Istorie, ►Geografie, ►Religie, ►TIC, ►Educație muzicală, ►Educație plastică, ►Științe sociale, ►Tehnologii, ►Educatie Fizica Programul
de formare „Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi” poate
fi urmat doar o singură dată, indiferent de numărul de discipline
predate.
Pentru disciplinele de mai sus, seria va desfășura în perioada mai-iulie 2022 şi se va desfășura doar în format online. Prin
completarea acestui formular vă exprimați intenția de a urma cursul
„CRED – Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi”. Veti fi
contactat pentru a participa la programul de formare în momentul în
care, pentru disciplina dumneavoastră, se va forma o grupă.
Toate
informațiile conținute în prezentul formular sunt confidențiale și vor
fi folosite doar în scopul proiectului.
- 01.04.2022 APEL SELECȚIE PENTRU OCUPAREA UNOR POSTURI DE EXPERȚI, ÎN AFARA ORGANIGRAMEI, ÎN REGIUNEA SUD-MUNTENIA, PROIECT POCU, CRED, COD SMIS 2014+:118327
https://ccd.isjtr.ro/apel-selectie-pentru-ocuparea-unor-posturi-de-experti-formare-in-afara-organigramei-in-regiunea-sud-muntenia-proiect-pocu-cred-cod-smis-2014118327-2.html -
29.03.2022
Avand în vedere importanța materialelor interactive în procesul de învățare pentru asigurarea calității procesului instructiv educativ, vă propunem să participați la cursurile de formare profesională contină ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2”. Programul de formare continuă ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare. Formare nivel 2”, are o durată de 50 de ore (24 ore online sincron și 26 ore online asincron) și 12 credite profesionale transferabile având ca obiectiv dezvoltarea capacității cadrelor didactice de a utiliza modelul de proiectare curriculară centrat pe competențe, exersarea abilităților digitale pentru realizarea de resurse educaționale deschise/digitale și integrarea acestora în cadrul strategiei de predare-învățare-evaluare. Link formular înscriere: https://forms.gle/cviXoXPrTGU8vN5B7 Condiţie obligatorie pentru înscriere – să aveţi cel puţin definitivare în învăţământ. IMPORTANT! Grupul ţintă pentru judeţul Ialomița va fi constituit din cadre didactice din învăţământul gimnazial, care dețin competențe digitale și care nu au participat la activitățile de formare din cadrul proiectului CRED. Programul de formare ,,Resurse educaționale digitale: Realizare, utilizare, evaluare.Formare nivel 2 ” poate fi urmat o singură dată. Programul de formare continuă se va desfășura în mai multe serii pe parcursul anului școlar 2021-2022. Prima serie se va desfăsura în format online în perioada 9 mai – 27 iunie 2022. - 10.03.2022
- 17.02.2022
- 16.02.2022
Colecția
RED-urilor CRED se află în permanentă creștere, motiv pentru care ne-am
bucura să vă abonați la cele două canale EduCred Youtube, astfel încât
să primiți notificări cu ultimele materiale dezvoltate de #TeamRED: - 03.12.2021
Ref.:
Selecţie cadre didactice din învățământul gimnazial.
În
perioada
03.12.2021 - 05.01.2022 se
va organiza selecția
cadrelor didactice din
învățământul gimnazial
pentru a participa la cursurile de formare profesională continuă „CRED
– Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – formare nivel
II, învățământ gimnazial.Selecția cadrelor didactice se va realiza fie la nivelul unității de învățământ, prin completarea unui tabel validat de către conducerea unității de învățământ, fie direct, de către cadrele didactice, prin accesarea formularului de înscriere online https://forms.gle/wcY2jz2MsZtdXMzq8 Formularul se adresează cadrelor didactice din învățământul gimnazial. Condiții pentru înscriere: a. Cadru didactic în unitățile de învățământ de stat și particular acreditate, nivel gimnazial; b. Cadru didactic titular/pe viabilitatea postului/suplinitor, care să aibă cel puțin definitivarea în învăţământ; c. Personal cu funcții de conducere, cadru didactic din învățământul gimnazial, care a detinut funcții de conducere în ultimii doi ani școlari: - directori și directori adjuncți din unități de învățământ - membri ai Consiliului de Administrație, - inspectori școlari generali/generali adjuncți/inspectori școlari de specialitate - personal didactic cu experiență managerială specifică în domeniul educației d. Consilieri din cadrul CJRAE/CMBRAE care predau în unitățile de învățământ de nivel gimnazial Pot participa la formare și cadrele didactice care au mai puțin de 5 ani până la vârsta de pensionare. IMPORTANT! Grupul țintă pentru județul Ialomița va fi constituit din cadre didactice calificate din învățământul gimnazial, disciplinele: ►Limba și literatura română, ►Limba engleză, ►Limba franceză, ►Matematică, ►Fizică, ► Chimie,►Biologie, ►Istorie, ►Geografie, ►Religie, ►TIC, ►Educație muzicală, ►Educație plastică, ►Științe sociale, ►Tehnologii Programul de formare „Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi” poate fi urmat doar o singură dată, indiferent de numărul de discipline predate. Pentru disciplinele de mai sus, seria va desfășura în perioada ianuarie-aprilie 2022 şi se va desfășura doar în format online. Prin completarea acestui formular vă exprimați intenția de a urma cursul „CRED – Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi”. Veti fi contactat pentru a participa la programul de formare în momentul în care, pentru disciplina dumneavoastră, se va forma o grupă. Toate informațiile conținute în prezentul formular sunt confidențiale și vor fi folosite doar în scopul proiectului. - 31.10.2021 Informare privind gradul de vaccinare în rândul personalului angajat
- 13.09.2021 ANUNȚ - selectie participanți la programele de formare PROF I - Mentorat de carieră didactică și PROF II - Mentorat de practică pedagogică- 24.06.2021 COMUNICAT DE PRESĂ - Atelierele CRED – Bune practici în educațieCasa Corpului Didactic Ialomița organizează în data de 25.06.2021, la Sala Europa a Consiliului Județean Ialomița, în intervalul orar 08.30-17.00, workshop-ul cu tema „Valorificarea activităților extracurriculare și extrașcolare în dezvoltarea competențelor elevilor”, din seria celor 90 de evenimente „Atelierele CRED – Bune practici în educație”, în cadrul Proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” Cod SMIS 118327. Workshop-ul va avea un caracter interactiv, fiind structurat pe tematici distincte, în care se va urmări valorificarea experienței și expertizei participanților în implementarea curriculumului național centrat pe competențe-cheie. De asemenea, formatul va facilita reflecția participanților cu privire la condițiile de transfer ale unor bune practici și la posibile arii de cooperare. Atelierul CRED va respecta cu strictețe reglementările legale privind prevenția în contextul epidemiologic actual. La eveniment participă personal didactic din învățământul preuniversitar primar și gimnazial - dezvoltatori de curriculum (inclusiv în format digital), autori de manuale școlare sau de alte materiale didactice (inclusiv în format digital), reprezentanți ai partenerilor sociali, ai ONG-urilor, reprezentanți ai asociaților de părinți/sindicate, reprezentanți ai Ministerului Educației, etc. Moderatorul acestei întâlniri va fi doamna Conf. univ. dr. Antoaneta-Firuța Tacea, director al Departamentului de Științele Educației, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București. - 10.06.2021 Bună ziua, stimați colegi.Comunitatea proiectului nostru, „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED, este una dinamică, aflată într-o continuă expansiune. Astfel, vom reuși să atingem toate obiectivele propuse și asumate. Vă invităm, așadar, să analizați sau să recomandați, în comunitatea dumneavoastră profesională, anunțurile de selecție recent lansate de partenerul nostru din proiect, Unitatea de Cercetare în Educație din cadrul Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație – CNPEE. Selecție
de experți
în realizarea de ghiduri metodologice pentru nivelul primar și
gimnazial - bit.ly/3iymGY2
Vă mulțumim și vă dorim
succes.Selecție de experți în realizarea Resurselor Educaționale Deschise - RED - bit.ly/357mLKk Colegii din Comunitatea CRED - 08.06.2021 Bună ziua, stimați colegi.Ne face plăcere să vă anunțăm faptul că, până la data de 13 iunie 2021, sunt deschise înscrierile în competiția „Premiile Internaționale pentru Alfabetizare UNESCO”. Anul acesta, proiectele și programele propuse sunt solicitate să reflecte tema „Învățare incluzivă la distanță și alfabetizare digitală”. Tema evidențiază practicile inovatoare pe care promotorii de alfabetizare le-au inițiat ca modalitate de a asigura continuitatea alfabetizării în timpul crizei COVID-19. De-a lungul pandemiei, învățarea la distanță a prezentat multe fețe și a fost susținută de soluții de înaltă și scăzută tehnologie, precum și de învățare hibridă care combina învățarea față în față. Instituțiile publice, organizațiile neguvernamentale și persoanele care promovează alfabetizarea prin proiecte și programe sunt invitate să consulte criteriile de selecție(click pentru acces), iar în cazul în care le îndeplinesc să își exprime interesul pentru candidatură prin intermediul platformei online(click pentru acces) până la data de 13 iunie 2021, exclusiv în limbile engleză sau franceză. Ulterior, Comisia Națională a României pentru UNESCO va selecta cele mai bune idei, care vor trebui dezvoltate de către candidați, înainte de a fi trimise către UNESCO. Nominalizările vor fi evaluate de un juriu internațional independent, compus din cinci experți, pe baza criteriilor de selecție. Pe baza recomandărilor juriului internațional, Directorul – General UNESCO va selecta finaliștii care vor fi premiați cu ocazia Zilei Internaționale a Alfabetizării, 8 septembrie. Întrebările suplimentare pot fi adresate direct reprezentantului organizatorului, UNESCO, dna Cristina Butescu, expert CNR UNESCO, la adresa de mail cnr@cnr-unesco.ro. Vă dorim succes! Echipa CRED - 24.05.2021 - Comunicat de presa CRED - 10.03.2021 - Anunt eveniment online CRED Bine v-am găsit, stimați colegi.
Ne face o deosebită plăcere să vă invităm la noua serie de evenimente online marca ”Proiectul CRED”: „Curriculum relevant, educație deschisă: un an de învățare online” Seria debutează miercuri, 10 martie, ora 18.30. La eveniment participă experți în educație, cadre didactice din mediul universitar, iar transmisiunea live, pe pagina Facebook „Proiectul CRED”, permite și interacțiunea cu publicul. Contextul epidemiologic din ultimul an a impus o serie de schimbări majore și, implicit, a presupus numeroase adaptări la situația întâmpinată. Astfel, în cazul sistemului educațional, resursele online de predare-învățare-evaluare au devenit cele mai accesibile soluții, în majoritatea cazurilor. Un mod de lucru nou, implementat atât de rapid, necesită însă, ulterior, studii și analize amănunțite. De aceea, un colectiv, format din cadre didactice universitare și cercetători cu preocupări constante pentru inovare în educație prin utilizarea resurselor și instrumentelor digitale, a inițiat o amplă cercetare evaluativă privind desfășurarea activităților cu elevii în perioada de suspendare a activității față-în-față, în perioada martie 2020 – februarie 2021. Seria evenimentelor online „Curriculum relevant, educație deschisă: un an de învățare online” urmărește analizarea publică a datelor colectate și interpretate și, totodată, transmiterea unor recomandări relevante și utile, emise de profesioniști din domeniu, plecând de la rezultatele obținute. Având în vedere importanța și relevanța unei astfel de cercetări pentru activitatea noastră, a tuturor - atât în cadrul Proiectului CRED, cât și în alte demersuri și activități legate de sfera educațională - vă adresăm invitația de a participa la evenimentul de miercuri, 10 martie, ora 18:30, transmis în direct pe pagina Facebook „Proiectul CRED” (click pentru acces).
La cercetare au participat peste 10.000 de profesori din învățământul preuniversitar, rezultatele acesteia indicând avantajele implementării unui învățământ exclusiv online, dar și problemele întâmpinate, scopul studiului urmărind totodată identificarea și implementarea soluțiilor de optimizare. În realizarea studiului au fost implicați și experți în educație din cadrul proiectului nostru, „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED. Colectivul
de cercetare este format din cadre didactice universitare și
cercetători de la Universitatea din București, Universitatea Alexandru
Ioan Cuza, Universitatea de Vest, Universitatea Babeș-Bolyai, Proiectul
”Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED, Proiectul privind
Învățământul Secundar (Romania Secondary Education Project – ROSE),
Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație - CNPEE. „Un segment important al cadrelor didactice devine mai eficient. E un proces de durată, abia început, accelerat de pandemie, și este evidentă contribuția unor proiecte mari cum este proiectul CRED, precum și aportul «extern» din acest ultim an – companii, ONG-uri, părinți. Începem să înțelegem mai bine ce se întâmplă și ce nu se întâmplă în educație, înțelegem că ne putem implica și începem să avem cu toții așteptări mai mari și mai adecvate educației secolului nostru” - conf.univ.dr. Merima Carmen Petrovici, manager al proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED. Ne vedem, așadar, miercuri,10 martie, ora 18:30, pe pagina Facebook „Proiectul CRED”. Până atunci, numai gânduri și toate urările noastre de succes și spor în tot ceea ce întreprindeți. Colegii din echipa CRED
- 10.10.2019 - Anunț examen promovare personal didactic auxiliar în grade sau trepte profesionale - 30.09.2019 Centralizator cu cadrele didactice care vor face parte din corpul de metodisti ai ISJ Ialomita - 13.09.2019
Procedura de selectie a cadrelor
didactice care vor face parte din corpul de metodisti ai ISJ Ialomita - 23.08.2019 În
conformitate cu nota nr. 1758/CRED/18.07.2019 privind formarea cadrelor
didactice din învățământul primar în cadrul proiectului ,,Curriculum
relevant, educație deschisă pentru toți – CRED’’ (a se vedea
atașat), Ministerul
Educației Naționale, în calitate de beneficiar, în parteneriat cu
Casele
Corpului Didactic din județele Botoșani, Brașov, Buzău, Cluj, Olt,
Teleorman,
Timiș și din municipiul București, desfășoară în perioada 2
septembrie – 31 octombrie 2019 o nouă
serie de formare a cadrelor
didactice din învățământul primar. Formarea se derulează în cadrul
programului
de formare continuă ,,CRED – Curriculum relevant, educație deschisă
pentru
toți. Formare nivel II – învățământ primar’’, program acreditat de
casele
corpului didactic partenere prin OM 3997/14.05.2019, având alocate 30
credite profesionale transferabile. -
Modulul 1
– Un nou
curriculum național pentru învățământul primar și gimnazial –
conceptualizări
necesare (28 ore dintre care 16 ore față în față și 12 ore online); -
Modulul 2
– Aplicarea
noului
curriculum național pentru învățământul primar/gimnazial. Disciplinele
de
studiu din perspectiva didacticii specialității (60 ore dintre care 28
ore față
în față și 32 ore online); -
Modulul 3
– Aspecte
transversale în abordarea și implementarea curriculumului național (28
ore
dintre care 12 ore față în față și 16 ore online). Pentru evaluarea finală sunt alocate 4 ore.
- 05.07.2019 - Tabel rezulte finale post contractual vacant (1/2) norma de administrator financiar II(S) - 04.07.2019 - Tabel rezulte proba interviu post contractual vacant (1/2) norma de administrator financiar II(S) - 02.07.2019 - Tabel rezulte proba scrisa concurs post contractual vacant (1/2) norma de administrator financiar II(S) - 26.06.2019 - Tabel rezulte selectie dosare concurs post contractual vacant (1/2) norma de administrator financiar II(S) - 07.06.2019 - Anunț concurs post contractual vacant (1/2) norma de administrator financiar II(S) - Proiectul „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAŢIE DESCHISĂ pentru toţi" CRED, Cod SMIS 2014+: 118327, cofinanţat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 2020, Axa prioritară 6: Educaţie şi competenţe, Prioritatea de investiţii: 10.i Reducerea şi prevenirea abandonului şcolar timpuriu şi promovarea accesului egal la învăţământul preşcolar, primar şi secundar de calitate, inclusiv la parcursuri de învăţare formale, nonformale şi informale pentru reintegrarea în educaţie şi formare. Selecție cadre didactice din învățământul primar - Anexa 1 , Anexa 2 - 04.03.2019 - Rezultat examen promovare personal didactic auxiliar în grade sau trepte profesionale - 18.02.2019 - Anunț examen promovare personal didactic auxiliar în grade sau trepte profesionale - 11.02.2019 - Anunt - Ora de Net - Ministerul Educaţiei Naţionale (MEN), în calitate de beneficiar, în parteneriat cu Institutul de Ştiinţe al Educaţiei, cu Casele Corpului Didactic din judeţele Botoşani, Braşov, Buzău, Cluj, Olt,Teleorman, Timiş şi din municipiul Bucureşti, respectiv cu Inspectoratele Şcolare Judeţene Iaşi, Bihor şi Inspectoratul Şcolar al municipiului Bucureşti, implementează, în perioada 15.11.2017- 14.11.2021, proiectul „CURRICULUM RELEVANT, EDUCAŢIE DESCHISĂ pentru toţi" CRED, Cod SMIS 2014+: 118327, cofinanţat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 2020, Axa prioritară 6: Educaţie şi competenţe, Prioritatea de investiţii: 10.i Reducerea şi prevenirea abandonului şcolar timpuriu şi promovarea accesului egal la învăţământul preşcolar, primar şi secundar de calitate, inclusiv la parcursuri de învăţare formale, nonformale şi informale pentru reintegrarea în educaţie şi formare. Apel selectie Nr.32 CRED - Anexa 1,2 http://ccd.isjtr.ro/category/1-proiecte-resurse-umane Corrigendum: http://ccd.isjtr.ro/corrigendum-la-apelul-de-selectie-formatori-din-data-de-09.05.2019-proiect-cred.html Corrigendum 2: Modificare calendar depunere dosare -afișat azi, 27.05.2019 - Rezultatul probei de verificare a eligibilității administrative a concursului de selecție a experților formare în regiunea Sud-Muntenia în cadrul proiectului ”CRED-Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” - cod SMIS 2014+:118327 , 24.09.2018 - Apel selecție ocupare posturi experți regiunea Sud-Muntenia, Anexa 1 și 2 Rezultate finale la proba de verificare a eligibilitatii administrative a concursului de selecție pentru ocuparea posturilor de experți în regiunea sud-muntenia, in afara organigramei
- Adresa MENCȘ referitoare la APELUL pentru selecția profesorilor în grupurile de lucru pentru elaborarea curriculumului pentru disciplinele/domeniile de studiu obligatorii din învățământul gimnazial - Cadrele didactice participante la programele de formare din cadrul Proiectului POSDRU ID 137603 ”Formarea profesională a cadrelor didactice din învățământul preprimar și primar din mediul rural în sprijinul formării de competențe cheie relavante la elevi”, beneficiar Casa Corpului Didactic ”Simion Mehedinți” Vrancea, pot ridica atestatele de formare continuă, începând cu data de 13.10.2015, de la sediul CCD Ialomița. - Cadrele didactice participante la programul de formare ”Euromanager Școlar” (perioada 2011-2014), care se regăsesc în tabelul atașat, pot ridica atestatele de formare continuă, începând cu data de 26.10.2015, de la sediul CCD Ialomița. Lista participanților la programul de formare ”Euromanager Școlar” - Casa Corpului Didactic Ialomița anunță cadrele didactice care au absolvit cursul ”Metodist”, în anul școlar 2013-2014, că pot ridica certificatele de absolvire, de la sediul CCD Ialomița, după următorul program: Luni-Joi, între orele 10.00-16.30 Vineri, între orele 10.00-14.00 Lista nominală se găsește Aici. -
Cadrele didactice
participante la
cursurile
acreditate ”Managementul
educației și orientarea spre o carieră de succes” și ”Competențe
de comunicare, prevenție și intervenție în cazul violenței școlare”,
desfășurate de perioada 18.10.2014-23.11.2014, pot ridica atestatele de
formare continuă, de la sediul CCD Ialomița, după următorul program:
Luni - Joi 10-16.30 Vineri 09-14.00
|
|
||||||||
![]() |
Drept
de autor © 2006 Casa
Corpului Didactic Ialomiţa
Toate drepturile rezervate Web concept: Neagu Gabriel Ionuţ |